Yeni Modeller
Loading...

Info Post
Geçenlerde topuklu ayakkabı giymemek üzerine büyük yeminler ettiğimi hatırlıyorum. Yolda yürürken topuğun kırılması ve benim ani bir düşüşle yeri öpmemi sağlayan o modeli bir daha giymem derkenki halimi görmenizi isterdim açıkçası. Ancak şimdi bu yemini bozduğumu almış olduğum yeni bir topuklu ayakkabı ile açıklamak istiyorum sizlere. 


Arkadaşımın ısrarlarına dayanamayıp kendimi eve kapattığım şu günlerde biraz da hava almam gerektiğini düşünerek attık kendimizi dışarıya. Tabi ki ilk durağımız mağazalar oldu, sonrasında da kenti ayaklarımızın altına seren yüksek bir otelin çatı katında sıcak bir çayla kendimize gelmemiz eşsizdi doğrusu. 

Neyse, gelelim ayakkabılara; geçelim bu lafları. Doğrusu, bir kadın için vazgeçilmez bir trend olmuş artık topuklu ayakkabı dediğimiz şu illet. Yok abi, yok! Vaz-ge-çe-mi-yo-rum… Ne kadar yemin etsem de ya da ne kadar inatla yaklaşsam da bu konuya, bugün ilk gördüğüm bu topuklu ayakkabıma hayran kaldım. Bu yazımı da ayakkabımla yazıyorum, masa başında duruyor şu an. 


Kadının vazgeçemediği bir nesne, işte 2013 topuklu ayakkabı modelleri ve benim bu trende olan ilgim, aşkım ve her bir şeyim… Fotoğraflar seçmecedir, bilginize….,

0 Yorum:

Yorum Gönder