Yeni Modeller
Loading...

Info Post
Bu yılın trendleri arasında her zaman olduğu gibi aslında yine kırmızının olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Aşkın ve tutkunun ya da aşkla tutkuyu birleştirmenin en tatlı açıklaması olan kırmızı, ayakkabı modelleri ile karşımıza çıkacak yeni sezonda. 


Diz üstünde mini etekler, askılı straplez elbiseler ilkbahar yaz aylarında özel gün ve gecelerde vazgeçemeyeceğimiz alternatif ürünler arasında olacak. Burada da trendlerin kırmızıyla birlikte boy göstereceğini söylemem gerekiyor. Ayakkabılarınız da bu çılgınlığa ayak uyduracak ve özellikle dolgu topuklu ayakkabı modelleri kırmızı tonlarını esir alacak. 


Şimdi sizler için özellikle ünlüler dünyasından birkaç örnek baktım. Aradığım yani kafamda olan o kombini bulamadım ancak yine de ortaya oldukça hoş görüntülerin, kombinlerin çıktığını da bilmenizi istiyorum. Film galalarına, tiyatro ve konserle giden ünlü isimlerden kırmızı ayakkabı modasına dair ne varsa, toplamaya çalıştım. Bakalım beğenecek misiniz?


1 Yorum:

  1. Çok güzelmiş modeller :) Kırmızı olanlar süpermiş çok çok beğendim.

    YanıtlaSil