Yeni Modeller
Loading...

Info Post
Nedense adidas ayakkabı modelleri ile ilgili bir haber ya da paylaşım girdiğim zaman şu sayfaya mutlu oluyorum. Çünkü biliyorum ki, bir çok takipçim de benim gibi bu markanın büyük bir hayranı. Rahatlığın, hafifliğin, tasarım harikalığının, renk uyumlarının ve daha bir çok konunun uzmanlarından diyebiliriz adidas için. 

Adidas ayakkabı modelleri bu sezonda bizleri ne gibi sürprizlerle karşılayacak gibisinden bir takım sorular hala mevcut bende aslında. Ayakkabılarımız yeni sezona hazır değil, yani daha farklı ve modaya, trendlere uygun yeni modeller tercih etmemiz gerekiyor sanırım. 

Geçen gün bizim cici kızla gittik mağazaya; öyle şeker ayakkabılar vardı ki, almaya kıyamadım, alsam da giymeye kıyamazdım zaten. Bizimki tutturdu illa almamız lazım diye, yetişkinliğe yeni adım atıyor, tutturdu mu tutturuyor, susturmak için de olsa her istediğini yapmamak için elimden geleni yapıyorum ancak yine de her seferinde yeniliyorum o sinir mi sinir ısrarlarına.


İşte yeni sezonun bir kaç adidas ayakkabı modelleri arasından kızımla seçtiğimiz ürünler. Bizim her türlü modeli hoşumuza gidiyor bu rahat mı rahat, sportif mi sportif markanın. Fiyatlar da oldukça uygundu, taksit seçenekleri filan da gerçekten kayda değer. 


Bir çok internet sitesinde daha farklı ödeme seçenekleri ve fiyatlar var zaten, bence almadan önce mutlaka geniş bir tarama yapın siz iyisi mi...

0 Yorum:

Yorum Gönder