Yeni Modeller
Loading...

Info Post
Erkekler için ciddi anlamda büyük bir sorunu azaltacak olan bir marka; hakiki deri modeller ve soğuktan korunmanın belki de en kolay yollarından biri. Wolfland ayakkabı modelleri ile gerçek derinin rahatlığını ayaklarınızda hissetmenin tadına varacaksınız desem pek de mantıksız olmaz bu durum. 

Soğuk kış koşullarına uygun olan ve harbiden de deri malzemeden yapılan kışlık erkek ayakkabı modelleri sezonun en çarpıcı tasarımlarıyla birlikte ayağınıza kadar geliyor. Kalitesini bir çok yerde kanıtladığını biliyorum bu markanın ancak benim yaşadığım şehirde her hangi bir bayisi yok, ancak üzülmeyin; Türkiye genelinde bayisi olmasa da satışını yapan bir kaç internet mağazası olduğunu biliyorum. Şimdi bunların isimlerini vermek istemiyorum, üstü kapalı reklamlarını yapmak istemiyorum adamların; arayan mevlasını da bulurmuş bilmem nesini de. 

Siz aramaya koyulmadan, ben sizler için 2013 Wolfland ayakkabı modellerini paylaşayım; benim beğendiğim bir kaç model var ancak sizlere çok sayıda seçenek sunacağım. Bakalım siz hangisini beğeneceksiniz? Benim favori üç ayakkabım ilk sırada yer alıyor, sizler de yorum olarak belirtebilirsiniz..






0 Yorum:

Yorum Gönder