Yeni Modeller
Loading...

Info Post
2013 yılının en sevilen bayan bot modelleri arasında seçim yapmakta bu kadar zorlanacağımı hiç tahmin etmezdim. UGG bayan bot modelleri 2013'ün önde gelen markalarından biri olmuş bile ama benim için bu aslında böyle değil, bir zamanlar bot ayakkabı giymekten sıkılmıştım, o günlerden bu günlere kadar aynı şekilde devam ediyor bu isteksizlik...

Botları her ne kadar pek sevmesem de sizler için yine de 2013 bot ayakkabı modelleri ile ilgili bir şeyler paylaşmayı sürdüreceğim. Bir zamanlar bence daha fazla tutulan ve belki de bugüne oranla daha çok konuşulan UGG bot modelleri şimdilerde sessizliğini koruyor gibi. Yine de bu trendin getirdiği bir olay var, benim de tercih edecek olsam diye başladığım cümlelerimde sık sık bir neden olarak gösterdiğim ayakkabılara düğme detayını işliyor olmasıdır. 

Yeni sezonda bayan bot ayakkabı seçenekleri arasında aslında pek de zengin bir tablo çıkmıyor gibi önümüze. Bilmiyorum, belki benim bot giymeyi sevmediğimden bana öyle geliyor ya da gerçekten de etrafımda artık bu trendi takip edenlerin sayısındaki ciddi azalmadır sebep.


Belki sizin etrafınızda binlerce kişi vardır ya da sokağa her çıktığınızda görüyorsunuzdur ancak ben bugünlerde özellikle, soğuk havaların kendini iyice hissettirdiği şu günlerde sokağa adım attığımda bunları göremiyorum. Sizler ne düşünüyorsunuz bu konuda bilmiyorum, düşündüklerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim, mutlaka yazın zaten; arada böyle tartışmaya da ihtiyacımız var değil mi?

0 Yorum:

Yorum Gönder