Yeni Modeller
Loading...

Info Post
2013 spor ayakkabı modelleri ve fiyatları hakkında merak ettikleriniz mi var? Gelin önce şu spor konusunda (futbol hariç) içimdekileri dökeyim sonra da bayanlar için yeni spor ayakkabı modelleri ile ilgili görselleri sunayım sizlere.

Türk milleti olarak sportif yaşamaktan yanayızdır her zaman ancak bir türlü spora odaklı bir millet olmaktan yana olamıyoruz. Görüyoruz bunu açıkça, uluslararası organizasyonlarda elde ettiğimiz başarılar net bir şekilde ortaya koyuyor zaten spora olan merakımızı. Neyse, ben bundan dert yanmayacağım, zaten dert yanacak kapasite olduğumu da düşünmüyorum, spor yazarlarınn görevi bu laflar; benim değil.

Gelelim ayakkabı tercihimize; hoş, ne kadar spordan yana bir millet olmasak da spor giyimimizden ya da spor tarzımızdan asla ödün vermeyiz. Bu bakımdan özellikle bayan spor ayakkabı modelleri konusunda fazlasıyla ilerde olduğumuzu düşünüyorum. Şöyle bir sokağa attık mı kendimizi, ne demek istediğimi açıkça görürüz aslında. 


2013 Spor ayakkabı modelleri arasından sezonun en çarpıcı modellerini sunmak istiyorum sizlere. Bayanlara özgü bir paylaşım olacak, her zaman ki ya da genellikle yaptığım gibi. Adidas, Nike, Kinetix üçlemesinden dışarı çıkmak istemiyorum bu yüzden bu sefer de sanırım geneli Adidas ürünlerinden seçtiğim spor ayakkabı modelleri olacak. 


Neyse, fazla uzatmadan; sizlere yeni sezonun en çarpıcı bayan spor ayakkabılarını vereyim. Benim tercihim bunlardan yana olurdu, sizinkileri bilemem...

0 Yorum:

Yorum Gönder